Идеи как да структурираме STEM проекта си по направления и дейности, и какви продукти можем да включим.
Надяваме се, че последния уебинар ви е бил полезен и сме успели да отговорим на въпросите, които ни изпратихте след това на имейл. С някои от вас дори успяхме да се видим на живо на двете STEM конференции този месец.
Проекта STEM вече отвори!
Започваме подготовката на идеите си.
Решихме в понеделник (24-ти април) да направим още един уебинар. Ще се спрем на петте направления определени от МОН, шестте вида лаборатории (или зони, както ги наричат вече) и как те се отнасят едно към друго.
ВАЖНО: Официалната информация за Националния STEM център се намира на https://stem.mon.bg.
За какво ще говорим?
Най-интересното в уебинара ще бъде, че ще ви разкажем за конкретни проекти, които отговарят на изискванията по направления и на минималните нива за оборудването. Това по наше мнение, след като прегледахме документацията, ще са най-критичните параметри при оценяването на проектите.
Примерни проекти и продукти, които отговарят на изискванията по STEM проекта.
Ще споделим с вас няколко проекта, които сме разработили и ползваме в училище вече няколко години. Това са проектите, които ще включим в нашия STEM проект.
Нашият екип работи в областта на STEM от 2013г. и има опит както в България така и в чужбина.
Няколко думи за лектора – Невен Боянов: завършил е Великотърновския университет, Математика и информатика, 1999 г. В момента преподава в ПМГ “В. Друмев” и СУ “Вл. Комаров”, а също и в университета.
НЕ Е нужна регистрация, за да се включите.
Уебинара е напълно БЕЗПЛАТЕН.
- Дата: 24-ти април, понеделник, 2023 г.
- Кога: от 15:00 часа (планирана продължителност – 40 мин.)
- Къде: Zoom https://us06web.zoom.us/j/85289376358
Ако искате след приключване на уебинара да ви изпратим материалите и ресурсите, за които ще говорим попълнете тази контакт форма: https://forms.gle/82EA81z3Aoh4xru6A
Facebook event: https://www.facebook.com/events/1282253652503347.
Ако смятате, че ваши колеги може да се интересувам от темата – препратете им тази информация.